Kızlar Tüm sağlık ocaklarını dolaştım resmen ama tetanoz aşısı bulamıyorum.Deprem bölgesine gönderilmiş hepsi. Daha hiç aşı yaptıramadım gebeliğimde 23. haftanın içindeyim. Özel hastaneleri de aradım ama yapmıyoruz diyolar. Acaba devlet hastanesi yapar mı sıkıştım kaldım 🤦🏼♀️