Emine1235 öylemi ben cok korktum okuduğumda neden kanama olur ki demiştim ama embriyonun yerleşmesi hamile kalınıcagı zamanda oluyor benim mesela hamile olduğuymu ogrenmeden önce kahverengi lekelenme şeklinde olmuştu yerleşme kanaması , bir kere olmuyor mu bu