Merhabalar , bizim evimiz merkezi sistem kömürle ısınıyor ve haliyle nem oranı çok düşük evde . Buhar makinesine ihtiyacım var ama hangisini alacağıma karar veremedim . Ortalama bir odayı nemlendirecek , akıtma problemi olmayan ve kullanıp memnun kaldığınız var ise önerilere açığım …