myangelson femme açlık şekerin yüksek sanki biraz bir de idrarında enfeksiyon var gibi tabi hemşire sağlıkçı falan değilim az çok tahminde bulundum canım ötekiler hakkında bilgim yok 🌸
Novamomy femme idrarında hem enfeksiyon hemde kan görülmüş en kısa zamanda doktorunla konuş akş sınırda çıkmış belki bi gün öncesinden tatlı mı yedin bilmiyorum ama daha sonra tekrar baktır bide ferritin sınırda düşük geçmiş olsun
nilayakinci femme idrarda enfeksiyon mevcut kültür bakılmadı sanırım göremedim tam, antibiyotik tedavisine başlarsınız bebeğe bir zararı yok korkmayın bide günde en az 3 lt su içmeniz lazım
femme myangelson hemşire bi tanıdığıma attım oda idrar yolu enfeksiyonu dedi 🥺🥺 korkuyorum ya doktora gidicem
myangelson femme benim de genelde idrarda enfeksiyon çıktığı için asinayim genelde ilaç verirler antibiyotik ve bol su ile geçer canım korkma. Kaç haftalık hamilesin
Ozgeguney femme idrar yolu iltihabı için antibiyotik veriliyor merak etmeyin bende de çıktı idrar yolu enfeksiyonu ben bol su içerek attım ama doktorum hamilelere uygun suda eritilen bi antibiyotik verdi
femme Ozgeguney bol da şu içiyorum aslında iç çamaşırı ma çok dikkat ediyorum hergun değişirim ama nerden kaptım anlamadim ki 🥺
femme myangelson 21 haftalik olduk kuzum korkmuyor değilim insallah çok ilerlememistir koku kaşıntı yeşil sarı akıntı zaten yok bakalim ne olcak bolca şu da içiyorum aslidna 😶
nilayakinci femme gebelikte normal bunlar tedirgin etme bende 38 haftalık hamileyim enfeksiyon muhakkak çıkıyor yani
Ozgeguney femme aynen ben de öyleyim ama hamilelik döneminde neredeyse herkeste oluyormuş bu sıkmayın canınızı 🌸
myangelson femme Allah’ın izniyle birşey olmaz canım yani enfeksiyon geçirmeyen hamile yok neredeyse herkes yaşıyor bunu ben hamileyken 1 gün suyu az içeyim hemen enfeksiyon oluyordu 🤷🏻♀️