Emine1235 ben 6+4 haftalıkken kalp atışını gördüm oda yeni oluşmaya başlamıştı ben erken görenlerdenim düşün yani . Doktorunuz sizi yanlış bilgilendirmiş olmalı veya siz yanlış anlamış olmalısınız 4-5 haftalıkken kalp atışı olmaz . Sıkmayın canınızı fırsatınız varsa 7 haftadan önce kalp atışı için gitmeyin derim . Siz keseyi gördünüz mü ?