etkafa Kızlar Allah’ın izniyle ogluşumuz olacak ama isimde çok kararsız kaldık sizce Kaan mı Timur mu ???☺️☺️
Meribiri1 etkafa bence daha az kişide olsun derseniz Timur . Hem daha tok geliyor kulağa da. Kaan çok yaygın çocuklarda