İyi günler hepimize. 8 Eylül 2022 tarihinde ilk gebelikten olana bebeğimi 10 haftalıkken kaybettim. Şimdi yaklaşık 5 haftalık gebeyim lakin dün gittiğim doktor bana kese etrafında az kanaman var. Düşük riski demek bu, dedi. İlaç verdi. (Progestan) özelden cumaya randevu alabildim. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Tedirginim.