Aysegul_3838 biz 12+0da girdik ikiliye, normalde dün 12+6 olmamız gerekiyordu ama 12+2 çıktık. Tarama testi sırasında perinatoloji uzmanına sormuştum çok erken demişti dün sonuçlarımı gebe polikliniğine gösterdim oradaki doktor testte cinsiyeti söylediler mi dedi hayır dedim kendisi baktı sırtı dönük istediğimiz pozisyonda değil dedi o yüzden tahminde de bulunmadı benim inatçı keçim son iki muayenedir sırtı dönük