gggb benim beneğim çok mu küçük 😂 3 kilo doğdu, şu an 5.5 aylık 8 e yakın ama hala 3-6 giyiyor. 0-3 ayları da çok rahat 2 ay giydi. 2 ay boyunca çuval gibi 3-6 aylıkları giydiremezdim. Sadece ayaklı tulumlar çabuk küçüldü ama normal alt üst takımları tam ayına uygun oluyor benim kızıma