Merhaba kızlar, 6+1 haftalık gebeyim ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri neredeyse hiç belirti yaşamadım. İlk adetim geciktiği hafta sadece bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti oldu şuan onlarda yok. Var mı benim gibi hiç belirtisi olmadan gene olanlar merak ettim.