kakara melikessuuu off hem de nasıl kızımı okula bıraktım geldim dedım doguracam galiba nasıl vuruyor alttan agrı sancı
Binnur-cam tazecikannee bende 34+1 oldum 33 haftadan beri oluyo hatta ara ara kasıklarımda ağrıyodu şiddetli değil doktoruma sordum lekelenmen kanaman yoksa anormal ağrın yoksa korkma normal artık bebek büyüyor dedi ..
Elvancn tazecikannee benim de oluyor kasılma oluyor ama sizin adet ağrısı gibi ağrı nasıl oluyor kasılirken mi yoksa ayrı mı ağrı oluyor
Betulaa Ben 36 ya girdim hiç sertleşme yalancı sancı falan yok, önceden yumurtalık ağrısı falan da okurdu 2 3 haftadır o da yok, bebeği doğurmaya hazır değilim 40 dan daha kalsın deyip duruyorum bebişim beni mi dinliyor ne yapıyor acaba 😂
Elvancn tazecikannee idrar yolu enfeksiyon olabilir eğer yoksa da bir doktor görün bence canım ben progestan ve magzegum ve kasılma için de adalat kullanıyorum
kakara melikessuuu maşall Kuzulara 💕 valla korkumdan kızın cantasını hazırladım bugun de kendimin eksikleri koyacagım artık