pelsin72 Kızlar oruçtan önce görüneyim dedim doktora 17 marta gidecem ozaman 11+5 oluyorum görünür mü cinsiyetimiz sizin kaçta göründü
Meltem-2023 pelsin72 beni de aynı hafta da çağırdı bir hafta geç gitmeyi planlıyorum belki cinsiyet öğreniriz diye
Gizzgzz pelsin72 11+3 be ya 4 te tahminde bulundu doktorum ama baya sıkıştırmıştım yani nolur diye erkeğe benziyor ama net değil dedi 13 te gittim kız dedi :)
Eemoom pelsin72 12. Haftada öğrenmiştim ben. Ama %100 değildi. Bazı bebekler gösteriyor. Eğer cihazda iyi doktorda uzmansa tahmin yürütüyor
Elisanne pelsin72 Çok erken yanılma payı yüksek olabiliyor 12. Haftada bize kız 13. Haftada erkek denildi şuan 25+6 hamileyim erkek 💙