Brcmmmmm Kızlar bugün sağlık ocağına aşı olmaya gideceğim biraz öksürük falan var acaba aşı için bi sknti oluşturur mu ?
Kyildizozturk Merhaba bende dün aşı olmaya gittim sağlık ocağında kalmadiğini söylediler olabilirseniz bilgi verir misiniz sağlık ocaklarındani tüm aşılar deprem bölgelerine gönderilmiş dendi
Hilalttk16 Kyildizozturk merhabalar kendi ebenizle görüşüp aşı ayırtsaydınız keşke ben öyle yaptırdım pazartesi günü 😊
ballikedii Kyildizozturk benim sağlık ocağında yoktu 20. Haftada aradım dün oldum 22. Haftadayım ellerinde yoksa gelince haber veriyorlar
Brcmmmmm Bana da öyle söylendi ama toplum sağlığı haftada bir gün yapıyormuş sağlık ocaklari yonlendiriyormus
Kyildizozturk Brcmmmmm onu bilmiyorum özelde buldum aslında aşı ama randevu almak lazımmış önce dahiliyeden bende bir iki hafta daha bekleyip ara sıra soracağım sağlık ocağına
Kyildizozturk Hilalttk16 merhaba ya randevu tarihini kendisi vermişti aslında bir gittim aşı yok diyor ara sıra arayın dediler gelmiş mi diye
ensensr23 Bende gittiğimde burnum akıyordu ve öksürüyordum aile hekimine gönderdi bir sıkıntı yok diyince aşıyı vurdular. Sizde öyle yapın. Ateş olmadığı sürece sıkıntı yokmuş.
Kyildizozturk Benvebebegim bir yerde buldum bende şükür sağlık ocağını götürünce yaparlar mı hastaneye mi gitmek gerek acaba bilginiz var mı
Benvebebegim Kyildizozturk sağlık ocağına götürünce yapamıyorlar evet ama aşıyı alıp hemen götürmeniz gerekiyor. Aşıların bulunması gereken belli dereceleri var bu yüzden eczaneden alıp evde bekletmemenizi öneririm