Merhaba güzel anneler, ben anne olacağımı çok yeni öğrendim :)
Yarın ilk kez kadın doğum uzmanına gidicem. Neler yapılıyor genel olarak bilgi almak istedim. Vajinal muayene yapılıyor mu? Bir de kan testine ek bir tetkik istiyor mu?
Şimdiden çok teşekkürler :)