babycom456 Kızlar ben calısıyorumda sabah 8 akşam 4 acaba 4 bucuk gibi gitsem beta bakarlar mı bilginiz var mı
Gln0110 babycom456 bizimkinde kanlar hep sabah alınıyor hatta saati var 10 a kadar falan, sonra laba gönderiyoruz diyorlar
Ahsen68 babycom456 yanlış bilmiyorsam laboratuvar erken açılıyor. İş çıkışı doktora gidip diğer gün sabah işe gitmeden tahlil verebilirsiniz. Her yer böyle oluyor mu onu bilmiyorum ama