Asya_2402 Herkese merhaba,ben de sonunda doğumumu gerçekleştirdim şükürler olsun.Kısaca bahsedeceğim kimseyi korkutmak istemem çünkü.37+6 haftalık iken sancılarım başladı.Yaklaşık 8 saat aşırı derecede sancı çektim dayanılacak gibi değildi çünkü hem doktorum suyumu patlattı ve fitil koydu, hem de suni sancı aldım 5 doz.Ama açılmam 2,5 cm de kaldı ve pes ettik acil sezaryene alındım.Çok şükür şimdi iyiyiz oğlum da çok yoruldu ben de dinleniyoruz artık.Kızlar size tavsiyem olmuyorsa zorlamamak lazım en korktuğum şey geldi başıma hem normal doğum acısı çektim,hem de vuslata eremeden sezaryen oldum.Hayırlısı böyleymiş diyorum.Sorusu olan varsa yardımcı olmak isterim.Hepinize kolay doğumlar diliyorum 🙏
Edabrbr Asya_2402 benim en merak ettğim şey sancı çekerken bebek kıpırdıyo mu hareket halinde mi oluyor
Minnakelifim Asya_2402 gecmis olsun canım benim Allah analı babalı büyutsün 😊 darısi başımıza bende 33 haftalık oldum
Asya_2402 Edabrbr Hayır hiç hareket etmedi sancı geldiği anda sadece bebek toplanıyor,karın sertleşiyor.
Asya_2402 Minnakelifim Amin teşekkürler 😊 Allah bu yolda yardımcınız olsun,kolay doğumlarınız olsun inşallah 🙏