Selam kızlar 35+5 im sol kasığıma şiddetli ağrı gibi kramplar girdi düzenli devam edince hastaneye geldim Nst ye bağladılar düzenli ağrı çıktı ve 2 cm açılmam varmış yatış verdiler serum taktılar antibotik verdiler ve 4 saat arayla 2 tane ciğer geliştirici iğne yaptılar bekliyoruz doktorum öğlen karar vericek duruma göre ….Bu haftada doğum yapan olduğu?Biraz korkuyorum küçük diye