Gündüz başlık açmıştım ama belki araya kaynamistir diye tekrar yaziyorum. 2 -3 gun once sol gogsumun ust tarafina dogru findik kadar bi serrtlik hissettim. Dokununca biraz aciyor ve bazen kaşınıyor gibi. Ara ara da sızlıyor kendi kendine. Ben pek onemsemezdim ama annem bi git baktir diyince aklima takildi. 2 sene oncesine kdr (evlenmeden once ve evlendikten bi sene sonra ) gogsumde kistler vardi ve doktor bi skinti olmadiginj soylemsti. Sonrada hamd olsun iyilesmisti ama smdi yeniden ckkinca bi korktum. Basina gelen var mi veya bi bilgisi olan?? ☹️ Hicbir sikinti cikmasa bile sütle alakali endisem var. Sutum olur mu olmaz mi diye :(