Ben daha pazar günü eczane o karışımı verdi ve eşimi anında kesti benim azalmam oldu her yerim yara içimdeydi gece uykudan kaldırıyordu cuma günü bütün evde yani bir kıyafet bile bırakmadım hepsini 60 değil 90 la yıkadım nevresimleri iç çamaşırlarımı hepsini ütüledim içini ayrı dışını ayrı ütüledim ve banyoda karışım olan kremi sürdüm üç gün boyunca üzerimde kremli gezdim üç günün sonunda uş aldım ve bugün çok şükür hiç kaşınmadım ama yine banyo yapıp kullanıcam kaşıntım geçti diye hemen geçmiş olmuyormus üç kere böyle kullanıcam çamaşırları 60 derece yıkamak fayda etmiyor