Brlcfrnannesi çok mu ağrı yapıyo bendekinin bi zararı yok çok şükür sadece 20/29 haftalar arası çok ağrı yapıyodu şuan 38 haftalığız çok şükür bebeğim sol tarafımda olmasına rağmen ağrım olmuyo ☺️ Agrısı olduğunda bol bol dinlenmek gerektiğini ve ayaküstü çok durmamak gerektiğini biliyorum 😘