Akıntınız fazlaysa enfeksiyon gözükür benmde gorunuyo yanma kasıntı olmadgndan neden boyle cıkıyo diye tahlil kutusunu bana verip evde yapmamı onerdi ebem bir gün bol su içtim sabahında banyoda güzelce yıkandım biraz idrarı bosaltıp geri kalan idrarı kaba doldurdm saglk ocagna oyle goturdm tertemiz cıktı