Hanımlar hayırlı geceler herkese , gebeliğimin 22 haftasındayım. Az önce ilk defa çıkardım. Peynir ekmek yedim acıkmıştım ekmeği bitirdikten hemen sonra midem bulanmaya başladı bi sıcaklık bastı fena oldum ogurmeye başladım sonra çıkardım zaten hemen. Eşim baktı sonradan meğerse peynir ekşimiş ben hiç anlamadım 😞😕 şu anda iyiyim sadece biraz midem bulanıyor ve kasık ağrım var her zamanki ağrılarımdan
Sizce bisey olur mu tecrübesi olan var mi acile falan gitmeli miyim kendimi iyi hissediyorum o yüzden gitmek istemedim. Ne yapmaliyim sizce tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️