Dmrsld ben it gibi korkardım mecburi sezeryan olmuştum belden yapılan iğneyi hemşireye sormuştum hazırlarken odada beni koluna takılan kelebekten daha az acıyı dedi gerçektende hiç hissetmedim sadece yapılırken ayak baspamaginada elektrik ylcarpmis hissi oluyor hiç sıkıntı yapma bnm bebisin kilosunu ayarlayamamislardi aşağıda az panik yapinca hemen uyuttular uyandığımda bebiş doğmuştu dikislerim atılıyordu aham şahım bı agrimda olmadı beş saat snra kaldırıp yürüttüler yürümeye başlayınca kendini bırakma sürekli hlyuru saat başı yürüdüm üç dört günde toparlandım ben