Asliormanci devlet siğilin yoğunluğuna göre normal yada sezeryan diyormuş öyle söyledi zaten bi kez gittim devlete ama ben o riski göze alamam oluru olmazini sonuçta azı çoğu virüs bu yine devam ettim kendi doktoruma o yüzden 20 martta kontrolüm var bakalım ne diycek