oznur2410 Yumurtlamamın üzerinden 12 gün geçti ovulasyon testim böyle çıktı pazar günü yaptığım silikti baya sizce gebelik olabilirmi
Aslhnam Ben ovulasyonla yaptığımda pozitif görmüştüm ama gebe değildim gerçi bunu dedim diye sizin gebe olmamanız anlamına gelmez sadece ümit etmeyin fazla kuzum ☹️ ama inşAllah vardır bence normal bir test alıp yapsan daha iyi değil mi senin için
oznur2410 Aslhnam evde gebelik testim kalmadı gecen ayda kimyasal gebelik geçirdim adetim geçerse gebelik testi yapicam ovulasyonla takip etmek istedim
Esrayldrmmm Birbebekumudu ben de beş gün üst üste yapmıştım ovülasyon testi hepsi pozitif çıkmıştı sonra gebelik testi yaptım pozitif çıktı olabiliyor Yani
simgennur0 @“Birbebekumudu”#https://mutluresim.com/images/2023/12/24/n96jR0.jpg. Benimde böyle 1 gün var adete