nur_bebek34 Kullanan memnun kalan varmı fiyatı çok pahalı ikinci el çok azkullanılmıs bakıyorum . Memnun olan varmı
Gizzgzz nur_bebek34 aldım iyi ki aldım kıy paraya al derim bebek arabasından vazgeçtim yani öyle düşün ama cotton olanlardan değil mesh kumaş aldım
Gizzgzz semaaab babybjörn one cotton modeline bak sadece kumaş farkı var 5 bin bütçene uyarsa al derim hiç olmadı dolap a falan bak