Ebrarkubra Evin33 ben 38 haftada girdim sezeryana ama bebeğin gelişimine göre 39. Hafta falan da olabiliyormuş diye biliyorum
2baybannesi Evin33 benimde ikinci gebeliğim cuma günü kontrolum var eğer sancım çıkarsa 38 de yoksa 39 da alincak tam olarak cuma günü belli olacak
Ebrarkubra Evin33 rabbim en güzel en doğru zamanda sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insaallah 😊😊
Dmrsld Kontrol için gittiğimiz gün 38.den sonra bugün sezeryan olmak istiyorum desem alırlar mı yoksa bir ön prosedür var mi
Ebrarkubra Dmrsld planlı sezeryanda 38 . Haftaya gelmeden tarih belirleniyor zaten bebeği gelişimine göre belirliyor. O sizin isteğinize göre olmaz diye biliyorum
Erbe Dmrsld 38 i doldur istediğin zaman yapıyor doktor. Benim normalde hafta içi dedi ama ben 38+1 hafta sonuna denk geldiği için cumartesi olsa olurmu dedim tabiki olur yapariz dedi 38 doldurunca yapiolar
Erbe Evin33 hiç korkma canım korkulcak hiç bişi yok ben ilk sezeryanimda it gibi korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı iyiki olmuşum dedim şimdi ikinciyi olacağım ve arada sadece 11 ay var ilkiyle