Dilara_123_ Kızlar yaklaşık 4 gündür yoğun şekilde idrar yolu enfeksiyonum var ve bugün ilk defa ishal oldum sizce doğum habercisi mi birde doktor enfeksiyon fazla olduğu için dikkatli ol doğumu tetikleye bilir dedi