kızlar herkes merhaba ben birşey danisicaktim size ben evimi havalandircaktim çocuğumu yukarı kaynanama bıraktım ve çocuğum ağlamış onu yukarı almaya gittim görümcem lafa tuttu ocakta yemeğim vardı bildiğiniz kömür olmuş benim aklıma yemek felan gelmedi 2 buçuk saat geçti felan aradan ben aşağı iniyim çocuk uyuyor bende uyuyum dedim evi öyle duman kaplamış ki anlatamam göz gözü görmüyor ocağı kapatmak istiyorum ama ocağı göremiyor hemen vanayı kapattım ve iki gündür camlar hep açık gündüzleri evde koku var hala her şeyi yıkadım perdelerimi yatsiklarimi o kadar sinmiş her yere evi de güzelce çamaşır suyu sirkeyle felan sildim ama koku geçmedi bı öneriniz varmı bu koku nasıl çıkar ayın 11 de kırkım çıkıyor misafirim gelicek ev is kokuyor kusura bakmayın uzun oldu 🌸💞