melekkalp227 37+5 teyim sabah kalktığımda sırılsıklam diyebilirim ıslanmışım yatakta olmuş su diye doktora gittim amniyon sıvısı testi yapıldı su değil dendi ama başka açıklamada yapmadılar açılma yok nst normal sadece bebek haftasından ilerde 41le uyumlu 4100 gram gelmezse normal doğumla daha fazla alırsa sezeryan olur dedi gönderdiler 😒