Gnsll Şubatta dogacak oğlusumuza bebek yatagı bakmaya basladık aldıgımız karyola buyuyebılenlerden acaba 75-160 boyutlarındakı yatagın uzun halıne gore mı yatak alsak yonsa 70-110 kucuk halını mı alsak kararsızlıgının ardından dedık kucuk alalım sımdıde hangı yatak sıkıntısı basladı bır turlu karar veremıyoruz tavsıyesı olup memnun kalanlar yardım ederse cok sevınırım
burcuozturk Gnsll canım benımde martın 5inde ınsallah ben büyüyebilen aldım oda takımı ne bilim daha kullanıslı sallanabiliyo falan🙄
Tubad Gnsll buyuyebilen olduğu için bence kaliteli büyük boy bir yatak alın. Yataşta ve idaşta güzel yataklar var
Gnsll burcuozturk bende oyle aldım da ıcıne yatak ne alacagımızı bılemıyoruz buyuk markalarda fıyatlar ucmus hem kalıtelı hem bırazda uygun bakıyoeuz ama hala bulamadık
rodin123 Benim kızımda şubatta gelecek büyüyen beşik aldık sadece yatak odasına koyduk sallanma özelliği de var dolabını Doğumdan bi kaç ay sonra almayı düşünüyoruz beşiğin suanlik çekmeceleri fazla olduğu icin yetecek gibi herkes gerek yok yatak odasına küçük birşey alın dedi Ama biz kimseyi dinmedik aldık çokta güzel oldu