Medicine de Dr Züleyha vardı çok iyiydi ama kendi muayenehanesini açmış ayrılmış ordan. Bende şimdi Bahçelievler medipole gidiyorum. Doktorum Derya Gül. Doçent kendisi. Çok memnunum. Çok güler yüzlü, çok ilgili, bilgili birisi de. Haftaya cumartesi 16 haftalık oluyorum kontrole gideceğim. Doğum detaylarını öyle öğreneceğim. Ama kendisi ilk gittiğimde kendisinin herşeyle ilgilendiğini söylemişti