Benim alt ast ve safra asitim yüksekti hep ama kaşıntım yokta her kontrolde doktor soruyordu bi anda kaşıntı başladı ama kollarım kan uyuştu kaşımaktan yara oldu her yerim geceleri uyuyamadım sonra ursactive başladı doktor kaşıntımı kesti hafta bir değerlerime bakıyoruz düştü bende merak ediyorım kolestaz tanısı konulduktan sonra normal doğum olmuyor mu