arelbaby DerinDuru ben 3. Ve 6.ayımda boyattım ama tek renk. Yani ombrede açıcı tamamen kimyasal olduğu için önerilmiyor. Normal bir renge boyayabilirsiniz açıcı olmadan.
Gamzecem DerinDuru ben doktoruma sormuştum yaptirabilirsin açık havada demişti bnde doğuma yakın yaptırırım o zmn demiştim mayısı bekliyorum