Zaman gecmiyir bir türlü cok zorlanmaya basladim 2 bucuk yasinda kizim var bide 😅 acayip yoruluyorum serkilajliyim yatmak nasip olmadi galiba olmicakta kizimla beraber gunduz uyukusu yapiyorum arada 😁 bazen aman icerde kalsinlar diyom bazende ciksinlarda bi rahatliyim diyom 😅 su icmekten su samuru oldum enfeksiyon desen o da var benim kadar su icen yoktur nasil oluyorum enfeksiyon anlamiyorum 😁 keyfim yerinde gibi gozuksede bakmayin kafayi yicem 🙂🙂 masraflarda cok yetismek imkansiz gibi bakalim Allah sonumuzu hayretsin sizde durumlar nasil ???