Eldgrn Buseufuk1531 gaz yapıyor o sebeple ben yemiyorum kestim gebeyken yedim ama şimdi mecbur kestim gazdan dolayı
asilbabymom Sütümün tadını değiştirmesi ve gaz sebebi ile yemiyorum. Zaten daha çok yeniyiz dikkat ediyorum
Eemoom Buseufuk1531 yumurta baharatlı şeyler bizde yap yapıyordu maalesef. O yüzden ben ilk 3 ay yemeyi bıraktım. 3 aylık olduktan sonra ara ara sucuk falan yemeye başladım. Gaz yapmıyorsa yenir niye yenmesin