Yagmurben 6 haftalık hamileyim bazen böyle yiyecek görüntüleri beynime yerleşiyor. Bunu gebe olmasam normalde de ister miydim , yoksa bir aşerme mi diye düşünüyorum. Aşerme olduğunu nasıl anlayacağım ? 😂🤣
Linasel Yagmurben aslında aşerme diye bişey yok tamamen piskolojik bir durum ama siz yinede canınızın çektiğini yiyin gitsin 😅
Gizzgzz Yagmurben bak nasıl oluyor biliyor musun Bi gün gece uyku uyanıklık arası bir meyve koktu burnuma gözümü açtım meyve yok kocamı uyandırdım aradık aradık hiç Bi yerde yok mevsimi değil ilçedeyim en son internette bulduk ama o gelene kadar ağladım her gözünü kapattığımda sanki biri onu getirip koklayıp gidiyordu gelince rahatladım ama öyle bir yedim ki sanki hayatım boyunca yemek yememişim de o meyveyi bulmuşum onu yiyorum gerçekten çok kötü bişey aşermek
guzelanne01_ Yagmurben aş erme olduğunu ben şöyle anladım bir meyve var yaz meyvesi ve ben hiç sevmem yememde aklımada gelmez Ve ben 14 haftamda aşırı hastlandım burnuma o meyve koktu yersem gececek gibi hissettiriyordu resmen eşiminde en sevdiği meyvedir☺️Ve hamile manavıda evimizin altındaydı Allahtan buldu aldı yedim bir dahada öyle canım istemedi ama olsa yine yerim💙Hatta herkez o meyveyi aşerdiğimi duyunca oğlan dedi ve gerçekten oğlum oluyor Rabbim izin verirse🌸
Aynenkanka Yagmurben ben herhalde en son 8 yaşında falan elma şekeri yemişimdir bir gece bir anda deli gibi elma şekeri koktu her yer resmen dilim damağım uyuştu yiyene kadar işte aşermek bu 🤣
ysmnprltn Canının çektiği şeyden başka bi şey düşünemiyosan deli gibi onu yemek istiyosan aş eriyosundur. Şey gibi düşün reglden önce çikolata çeker ya canımız onun gibi
Linasel ysmnprltn evet yok malesef tıpta piskolojik oluyor genelde yoksa bebeğin canı nasıl çeksin😅 ama olsun löp löp et olsun bebişe🤣
guzelanne01_ Gizzgzz aynen ben☺️Ben merkezdeydim hamile manavı vardı altımda Oraya söyledik o buldu getirdi bende ağladım😂O meyve için vede sevmediğim bir meyve🤦🏻♀️Vucut eksik olanı aşerirmiş
Gizzgzz Yagmurben ya ne olduğunun önemi yok saçma sapan bişeyi deli dehşet istiyosun tarif bile edemem ya
Gizzgzz guzelanne01_ kız sende mi kavunu aşerdin söylemeyim dedim ama benimki de yaz meyvesi olunca :)))
pembiktavsan Yagmurben ben sabaha karşı rüyamda kızarmış köy ekmeği gördüm üstüne tereyağı sürüyordum o kızarmış ekmek öyle bir koktu ki sabah uyandığımda direkt ekmek kızartmıştım 🤣 bi kere de havuçlu kek kokmuştu kafayı yemiştim öyle bir koku geliyor ki çıldırıyorsun yiyene kadar🤣🤣