anneolmakzoramagulusuyeter 36+3 suyum çok azalmış ve 3-4cm kadar açılma varmış. Sancım vs yok. Su azalması için ne yapabilirim ve sizce doğum ne zaman başlar nasıl olur suni sancıya gerek kalır mı ilk doğum
Efebsk Açılman ilerlerse suni sancıya gerek yok ama sancın olmazsa olabilir benimde ilk gebeliğimde sancı yok açılma vardı 2 gün bekledik açılma ilerlemeyince suni sancıyla normal 35.haftada erken doğduk