Merhaba suan 35+3 üm su zamana kadar aşırı hareketli bir kızım yoktu öyle hareket ederdi ama nadir. Son bir kaç gündür özellikle bugün aşırı hareketli 24.haftadan beri suyum az acaba hareketlerini ondan mı az hissediyordum cünkü doktorum bu hafta suyun bizi hiç strese sokmamış gibi iyi dedi. Sizin bu haftalarda bebeklerinizin hareketleri nasıl ? Ben o kadar aşırı hareketli ki canımı yakıyor eskiden bu kadar hareketli olmaması da düşündürüyor tabi ☺️ Birde vajinama o kadar cok baskı yapıyor ki bazen doğacak diye korkuyorum sizlerde durum nedir ?