Yagmur-44 bende aşırı gergin gitmiştim 2 kere ertelenmişti hep doktorumun acil ameliyatı çıkmıştı,aklıma hep kötü şeyler gelmişti öyle olunca çok şükür sağlıklıyız.İçini ferah tut rabbime güven hiç birşey çıkmayacak🙏🌸 Çok güzel geçicek böyle bir mucizeyi görmek,her detayıyla çok güzel☺️