sunshine_ Merhabalar 6+6 haftalık hamileyim sadece kasık ağrım oluyor sizde de oldu mu? Nasıl geçirebilirim ?
Ozgeliko sunshine_ evet canım herkeste oluyor o haftalarda bebek tutunuyo yerleşiyor rahim genisliyor bol bol dinlennn
1Busenur1 sunshine_ ilk haftalar oluyor canım ben doktora sormuştum vücudun hamileliğe alışıyor o yüzden oluyor demişti sağlıcakla al kucağına inşallah ☺️
miarslan-1 sunshine_ benim 4. Ayın sonuna kadar her hafta bikaç gün adet ağrısı gibi sancım oluyordu oldukça normal dedi doktorum
Ozge56 sunshine_ bende çok yaşadım o haftalarda rahim büyüyor ve adepte oluyor o yüzden canım 12 haftalık oldum şuan yok
sunshine_ miarslan-1 evet benim de öyle şuan özellikle sağ taraflı ağrı oluyor bazen bol su içince yürüyünce geçiyor bazen baya ağrıyor