Tugce_acrr45 9+6 hamileyim halıya takılıp düştüm bişey olur mu yaşayan varmı agrım kanamam falan yok çok şükür doktora yazdım kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi yaşayan varmı aranızda ?
bebeklerimveben_ Tugce_acrr45 düştüm hemde 21 Haftalıktım hemde hiç bişey olmadı doktorunda dedi onları amniyon sıvı sı korur dedi ve 7 kat içerde
Arzum_aktn0 Tugce_acrr45 31 haftalık hamileyim dün gece ilk defa düştüm, yataktan, acı ağrı olmadı. Bebeğin hareketlerinde de bi sıkıntı yok çok şükür. İnsanlık hali. Olur arada böyle şeyler dert etmeyin. Ama yine de dikkatli olun. Can taşıyorsunuz sonuçta 🤗
Haticehkak Ilk gebeligimde karda kaldırımda buzlu yere denk gelip düştüm bi şey olmadı korkmuştum biraz ama sıkıntı olmadı sonrasında da benim bile canım acımadı pek.
KLORAKHANIM Tugce_acrr45 33 haftalik hamileyim dün 2 basamak merdiveni göt üstü düştüm 🤣 eccük canim yandi cok Kastigim icin de karnimin içi acidi ama hicbir sey olmuyor onlar iyi yerde ki siz daha cok kucuksunuz 🙏
Erbe Tugce_acrr45 26 haftalıkken düştüm dizlerimin üstüne kapaklandim kanama ağrı olmadığı sürece sıkıntı olmaz demişti doktorum göbeğini yere çarptı mi dedi carpmamistim hiç dert etme dedi