Nazliicann3472 aynı durumu ben yaşadım canım. 6. Haftamdan itibaren lekelenme yaşadım hatta en son kanamam bile oldu bir pedi dolduracak şekilde kesin gitti çocuk dedim düşük yapıyorum sandım o deredeydi. Muayene olmaya gittiğimde düşük tehlikesi olduğunu söyledi doktorum progestan ve iğne başlattı onları kullanarak kanamam durdu. Sizin lekelenme şeklindeymiş zaten içinizi ferah tutun bir şey olmaz inşallah 🙏 daha yeni gebesiniz hareketlerinize oturup kalkmanıza çok dikkat edin bol bol dinlenin ayaklarınızı uzatın altına yastık bırakın hafif yukarıda dursun ☺️
İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 😇