Merhaba 35 hafta oldum şimdi bugün kontrolde protein kaçağı olduğunu öğrendim gebelik zehirlenmesi olabilir dedi doktor tekrar tahlil yaptırdım ve yine çıkmış
Bu durumu yaşayan oldu mu neler yapılabilir ne zaman doğuma alınıyor
4.sezeryan olduğu için 39 . Haftayı beklemeyeceğiz dedi doktorum bu protein kaçağı da eklendi daha erkene alınabilir mi ?