Hamişlerim merhabalar. Ben Malatya depremzedesiyim. Bir hayırseverin Allah razı olsun bize evini vermesi ile 4 gün önce Kocaeli Kefkene yerleştik. 30+3 haftalık hamileyim. Bugün sağlık ocağına gittim burada olduğumu bildirmek ve ilaçlarımı yazdırmak için sağolsunlar çok ilgilendiler. İlçe sağlık müdürlüğünde kaç kez arayıp sordular. Erken gebelik riskim olduğu için ( kızım 36 haftalık doğdu, geçen yılda 35 haftalıkken ölü doğum yaptım) beni riskli gebelik bölümüne alabileceklerini söylediler ve bir hastane ve doktor seçmemi söylediler. Kocaeli eğitim ve araştırma hastanesi de Sakarya eğitim ve araştırma hastanesinde bana aynı uzaklıkta. Buralarda yaşayan hamişlerim bana memnun kaldığınız doktorları ve imkânları söylerseniz çok memnun olurum.