Merhaba canım benimde çok az kanamam ve lekem olmuştu 5 haftalıkken acik hemen gittim düşük riskim var dedi iğne ve progestan ilaç verdi şuan kanamam yok ama hafif hafif lekem var senin kanamam nasıl çokmu pıhtı şeklinde mi bana kalırsa herhangi bi hastaneye acile git canım.