Nilnehir7 Komşumun kızı var yaşı 12-13yasinda arkadaşlarıyla oynamaz 30yaş üstü olan biz komşu grubuyla oturur laf dinler sonra herkese anlatır, itici bir cocuk kimse sevmiyor, açıkça da diyoruz Nehir git arkadaşlarınla oyna vs diye ama yok laf dinlemek hoşuna gidiyor çocuğun. Yaşından 20 yaş büyükmüş gibi davranıyor ..Ama tabi bu tarz şeyler yetiştirilme tarzıyla ve karakteriyle alakalı,ismin çok etkisi var mı bilemem