ruzgarmom100210 Anneler merhaba bugün detaylı ultrason vardı 21+4 günlük bebeğim ve bugün doktor 437 gram dedi sizce normal mi yoksa zayıf mı bilemedim
Osultan ruzgarmom100210 bizde 21+2 yiz 500 gr olmuşuz boyumuz 26 cm Kaşar peynir öneririm kahvaltıda yemeye çalış 🥰
Ummu1234 ruzgarmom100210 gayet normal 21+4te 470 gr sık 24. Haftada doktora gittim yine 910 gr olmuş çok şaşırmıştım😍 Bu haftalardan sonra kilo alımı başlıyor sanırım🤩
Hilalttk16 ruzgarmom100210 normal bence de 😊 ben 21+1 de detaylı ultrasona gittim 557 gram dedi iri bir bebek olduğunu söyledi 🤔
Ecemsuakpolat_ ruzgarmom100210 valla canım ne istediyse onu yiyip içiyprum yasaklı olan şeyler dışında onlara özellikle dikkat ediyorum ama düzenli olarak günde en az iki muz tüketiyorum süt yoğurt bunları tüketiyorum onun dışında ne çekrse canım hep onu yedim kaşar da mesela tüketilmeli ben onu çok yiyorum çok şükür kilomuz iyi 🥰🙈
Havvaca 18+1 de boy 21 cm kilo 229 17+1 de boy 17 kilo 178 di. Çok hızlı kilo alıyorlar daha yolun yarısındasin canım bence normal kilosu. Genelde son haftalarda daha hızlı alıyorlar. Sen muz kaşar yoğurt tüketmeye çalış bir de süt.
08082022 Bizde 33+3 olduk 48 cm 2kilo 70 gram bebişim ama tüp bebek olduğu için ben biraz fazla kilo almışım doktorum bu ay dikkat etmem gerektiğini söyledi. Benimde canım ne çektiyse yedim özellikle kuru yemiş kaşar muz yoğurt yumurta çok tüketiyorum