Ed11 bizde afra nisa koyacağız ilk kızımın adı meryem nida zaten kız olursa 2.adı benzer olsun diye nisa olacaktı bu bir kesindi daha ilk doğumdan sonra ilk isimde meryeme yakın olan bi kaç isim içimize sinmedi afrayı beğendik her ne kadar bazılarına uyumlu gelmesede biz afra nisayı sevdik☺️