Yarennasal ben idrar hic yapmadım 1.20 çıkınca adet oluyorum diye adet ağrısı kessin diye bile 4 5 ilac içtim yola çıkacaktım. Memleketten aşılama için dönüyorduk, 5 gün olmadım bende ilac kesti diye doktora gittim beta yaptı öyle öğrendim. 190 cikti 9 gün sonra. Sonra 2 günde bir tekrarladık adet kanaması gibi ara ara kanamam oldu topak topak geldiği de. Igne ve fitil kullandım 3 ay düşük tehditi vardi kanamam 11 hafta da bile olmuştu. 3 ay yattım.